недеља, 21. септембар 2014.

Ta-dah!

Gotovo je moje prvo veliko heklano ćebe. 

Granny square blanket

 Nisam ga ovakvo zamišljala kad sam prošlog novembra zvala drugaricu da mi pokaže kako se hekla "ćebe na kocke". Ovo je lepše! :)

Na blogu Color'n Cream prvi put sam videla ovakvo ćebe.. Kada je Jenn u junu postavila fotografije izrade, odlučila saam da i ja počnem, jer sam zaključila da mi za ovo ćebe ne treba pattern. Viđala sam ja slične ćebiće i ranije na netu, ali me po svoj prilici boje koje Jenn koristi dodatno inspirišu.

Počela sam u julu ...






Nastavila u avgustu


granny squares

i završila u septembru

Colorful blanket

 Nisam sve vreme heklala samo to ćebe, zbog toga je toliko trajalo.



Ne znam koliko vremena bi mi trebalo da ga uradim da sam samo to heklala, ali verovatno ne više od mesec dana.



384 granny squers, 1,8 kg pamučnog konca. 4.500 metara (4,5 km!) konca!
Koristila sam St.George konac, 100% pamuk, "Tango" i "Golf", heklicu 3,5 mm.


Ćebe se od onog na sajtu Color'n Cream razlikuje u tome što sam ja svaki drugi granny square radila jednobojan, a Jenn je svaki radila u tri boje. Razlikuje se i bordura. Ja sam moju radila "iz glave". Kad je ćebe bilo gotovo, nisam više imala strpljenja da tražim neku borduru na netu, pa da isprobavam i to je verovatno šteta, jer sam možda mogla da ga završim efektnije.
Beskrajno sam zahvalna Jenn za sjajne tutorijale iz kojih sam mnogo naučila, ali možda i više za inspiraciju.


Ne znam kakvo će mi biti sledeće ćebe, ima toliko prelepih motiva, ali znam da ću i dalje raditi paralelno, jedan veliki projekat (ćebe) i puno malih. :)


Нема коментара:

Постави коментар