понедељак, 28. септембар 2015.

Spice of Life CAL

Sandra, poznata kao Cherry Heart  objavila je poziv a brojni ljubitelji heklanja su se odazvali. Prvi put sam se pridružila jednom pozivu na zajedničko heklanje!



Kod ovakvih poziva princip je isti. Mustra se objavljuje u delovima, obično jednom nedeljno po unapred utvrdjenom planu. Autor predlaže koje predivo može da se koristi, pravi kombinaciju boja, a proizvodjač prediva formira paket izabranih boja po ceni koja je nešto niža od kupovine pojedinačnih štringli. Nije obavezno koristiti predloženo predivo. Poziv je takođe postavljen na Ravelry i otvorena je grupa na FB i jedno i drugo samo za registrovane, a onda se dalje širi mrežom.

Moje ćebe neće biti od vunice, nego pamučno (St. George, Golf 100% pamuk) i nešto malo takođe njihovog prediva protkanog srebrnim nitima.

colorful
Kombinacija boja mi još nije kompletna, ovo je prvih 10, a po mustri ima 13 boja. Moguće je da ću koristiti više od 13 boja, jer mi je teško da neku od ovih koje sam odabrala odbacim :)

first rows

beginning

  Veličina originalnog ćebeta je 106x138 cm, a boje su veoma lepo kombinovane, pa sam i ja koristila sličnu šemu, s tim što sam se opredelila za više jarkih boja koje sam već imala, pa ništa nisam morala da dokupljujem.



happy blanket

Spice of Life Crochet Along
Spice of Life Crochet Along
Spice of Life Crochet Along
Spice of Life Crochet Along
Spice of Life Crochet Along

Нема коментара:

Постави коментар