четвртак, 12. новембар 2015.

Spice of Life blanket is finished

Konačno završih prvo ćebe, koje sam heklala zajedno s mnoštvom žena i verovatno tek nekolicinom muškaraca.

 Spice of Life blanket
Započela sam pamučno, ali u medjuvremenu sam se predomislila i ipak sam radila od vunice, odnosno mešavine akrila i vune.
Dopalo mi se da radim na ovaj način. Prvih nedelja sam objavljeni deo uputstva završavala istog ili narednog dana. Tek pred kraj sam zastala, jer nisam želela da radim predloženu borduru, nego sam tražila neku širu i bogatiju.Sa onom uzanom bordurom, nekako mi je dronjavo izgledalo. Verovatno zbog toga što je moja vunica ipak malo tanja nego što je predloženo. E, ali zato je ćebe ispalo lagano i skoro pa prozračno. Pravo proloćno, popodnevno ćebe :) Za vreeme kad si već pohitao da zbog sve lepših dana prozori budu širom otvoreni, ali ako duže sediš u fotelji ili bi malo da prilegneš, ipak treba da se pokriješ. I to je onda to.

Spice of Life blanket
Dimenzije su sa sve bordurom 125x175, a teško je svega 650 gr. Koristila sam St.George Lejlu i Perlinu. Nisam se striktno pridržavala predloženih boja, a ni njihovog rasporeda, ali okvirno jesam. Ne znam više koje su mi tačno boje falile, ali znam da sam ubacila svetlo i tamno sivu i žutu umesto njih. Videla sam na FB grupi da su mnogi radili sa drugim bojama i ima zaista perfektnih rešenja.

Spice of Life blanket
Uglavnom, zadovoljna sam kako je ispalo :)

Нема коментара:

Постави коментар